• به فروشگاه بلبرینگ صنعتی آسه خوش آمدید
  • 09125394606
 عکس بلبرینگ SKF

بلبرینگ SKF

  • ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
  • نویسنده : فاطمه محسنی

https://www.aseh-sanat.com/p/3243

بلبرینگ SKF جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار است. این برند سوئدی با ارائه محصولات باکیفیت و بادوام سهم مهمی از بازار جهان را به خود اختصاص داده است

بلبرینگ SKF یکی از محصولات شرکت SKF است که در سوئد فعالیت می‌کند. SKF مخفف عبارت Svenska Kullager Fabriken به زبان سوئدی است که ترجمه‌ی آن «کارخانه بلبرینگ سوئدی» می‌شود. زمینه فعالیت این برند به ساخت و عرضه بلبرینگ محدود نمی‌شو. این شرکت محصولات دیگری را نیز تولید می‌کند.

از دیگر تولیدات این برند است. همچنین این شرکت خدمات مرتبط با محصولات بالا را نیز ارائه می‌دهد. اما در این مقاله قصد داریم به صورت انحصاری در مورد بلبرینگ‌های SKF صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد آن‌ها ارائه دهیم.


راه هایی برای تشخیص بلبرینگ SKF اصل


 آیا به امید خرید بلبرینگ SKF مبلغی هنگفت پرداخت کرده اید و سپس متوجه شده اید که کالای در دستتان اورجینال نیست؟

این گونه اتفاقات در بازار محصولاتی چون بلبرینگ SKF که کیفیتی عالی دارند و از گروه محصولات پرطرفدار در سطح جهانی محسوب می شوند، اتفاقی بسیار رایج است. اما نگران نباشید همیشه برای هر مشکل، راهکارهایی وجود دارد.


به چه علت باید مراقب بلبرینگ SKF تقلبی باشیم؟


کارخانۀ SKF بزرگ ترین تولیدکننده بلبرینگ در سطح جهان است. این کارخانه که در اصل سوئدی است و در سال 1907در گوتنبرگ تأسیس شده است، اینک 108 واحد تولیدی در سطح جهان دارد که در 24 کشور قرار یافته اند و 44000 نفر پرسنل در واحدهای مختلف آن کار می کنند.

کارخانۀ SKF  همچنین 17000 نمایندگی فروش در 130 کشور جهان دارد و شناخته شده ترین برند بلبرنیگ است. قطعا این شرکت با گذشت بیش از صد سال از سابقۀ کارش در حوزه تولید قطعات صنعتی از جمله بلبرینگ SKF، اعتبار خود را به آسانی کسب نکرده است و این گونه اعتبارهاست که مورد طمع سودجویان و منفعت طلبانی قرار می گیرد که دغدغه شان کسب سودی موقت و به نوعی ماهی گرفتن از آب گل آلود است!


تلاش تولیدکنندگان بلبرینگ SKF برای حفظ حقوق مشتریان


نسبت به خرید بلبرینگ SKF اصل حساس باشید. هرچه محصولی اعتبار بیشتری داشته باشد، دندان طمع متقلبان نیز برای آن تیزتر است. البته آنان هرگز نمی توانند بازار اصلی را به دست آورند اما در تقلید از بسته بندی و اشکال و ابعاد ظاهری بسیار ماهرانه عمل می کنند و سود موقت مدنظر خود را به دست می آورند.

متقلبان نمی توانند جایگاهی از آن خود کنند، اما به هرحال مصرف کنندگان قربانی آنان و خسارت دهندگان اصلی این ماجرا خواهند شد.

از آنجا که اولویت کارخانۀ بلبرینگ SKF حفظ حقوق مصرف کنندگان است، با قدرت در حال مبارزه با روند تقلب است.

 


بلبرینگ SKF چیست؟


شرکت SKF به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع بلبرینگ‌ها شناخته می‌شود. این شرکت محصولات تولیدی خود را در اقصی نقاط جهان توزیع می‌کند. یکی از کشورهایی هم که محصولات این شرکت سوئدی در آن جا توزیع می‌شود کشور ایران است.

برند SKF نمایندگی‌های مختلفی در شهرهای بزرگ ایران تأسیس کرده است.SKF اکنون مالک کارخانه‌های مختلفی در ۷۰ کشور جهان است. اما از آن‌جایی که فعالیت خود را با ارائه بلبرینگ و رولبرینگ شروع کرده است، همچنان در تولید این محصول شناخته می‌شود.

بلبرینگ‌های این شرکت از سال‌های دور تا کنون کیفیت خوبی داشته‌اند. به همین دلیل بخش اعظمی از بازار جهان و حتی ایران را به خود اختصاص می‌دهند.

انواع بلبرینگ SKF

انواع بلبرینگ SKF